niedziela, 7 czerwca 2015

Drzewo Genealogiczne Herbusiów

Witam Kochani po dłuższej przerwie. Praca nad książką i nie tylko, nie pozwalały mi zbyt często tu zaglądać. Postanowiłam się zrehabilitować i pokazać Wam efekt mojej pracy. 

Zapraszam do zapoznania z drzewem genealogicznym mojej rodziny, a właściwie tylko jednej gałęzi.
Mam nadzieję, że odnajdziecie na zamieszczonej tablicy swoich przodków, a jest to wielce prawdopodobne,  ponieważ Herbusiowie to jeden ród.  Jeśli się to Wam uda, proszę piszcie do mnie...dzięki temu będziemy mogli powiększać nasze drzewko.

Seniorami całego rodu Herbusiów, do których udało mi się dotrzeć, byli Jakub i Anastazja z Floreckich. Brat Jakuba, Urban mieszkający w Wojteczkach, prawdopodobnie nie był żonaty i był bezdzietny. 


Niestety, ze względów technicznych nie mogę na blogu umieścić, obrazu DG, które będzie czytelne.

Oto link do zdjęcia drzewa genealogicznego w dobrej jakości:











6 komentarzy:

  1. Po długich poszukiwaniach i próbach połączenia naszych drzew genealogicznych udało się (Jan i Franciszka z Kopaczów mieli jeszcze jednego syna Mikołaja Herbusia ur. 6.12.1896r. mojego pradziadka. Pani drzewo jest imponujące podziwiam determinacje z niecierpliwością będę czekać na książkę. Pozdrawiam Basia Armata

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mogę powiększyć tego drzewa i go odczytać... Czy jest w nim Franciszka z d. Herbuś która wyszła za Józefa Głodowicza i mieli córkę Marię ( Mariannę ) ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam jak można się z Panią skontaktować ponieważ moja rodzina pochodzi z Herbusiow i chciała bym się więcej dowiedziec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, przepraszam że odzywam się dopiero teraz, dawno mnie tu nie było. Jeśli chodzi o kontakt ze mną, najlepiej będzie drogą e-mailową: kat.starzomska@gmail.com.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  4. Jest jeszcze Jan syn Tomasza który ożenił się w sędku i Herbuś jest też na sędku

    OdpowiedzUsuń

Komentarz